Kundecase: Dansk El & Teknik A/S bruger Quiink Out


Dansk El & Teknik A/S sender elektroniske fakturaer til kunderne med Quiink Out til C5. ”Quiink Out fungerer fint, og det er meget nemt at bruge,” fortæller økonomiansvarlig Eva Johansen.

”Tre forskellige kunder kontaktede os og sagde, at de gerne ville modtage fakturaer fra os elektronisk,” fortæller økonomiansvarlig Eva Johansen fra Dansk El & Teknik i Odense. ”Jeg tog fat i Uffe Bundgaard fra InterConnect, og så fik jeg kontakt til Christian Juhl Petersen, der installerede Quiink Out hos os i juni måned.”

Quiink Out er meget nemt at bruge

”Quiink Out var meget nemt at få implementeret. Der har været de sædvanlige opstartsproblemer, men jeg synes, at det fungerer rigtig fint nu, og det er meget nemt at bruge,” beretter Eva Johansen. ”Vi laver fakturaerne i C5, som vi plejer, og så trykker jeg bare på en knap for at sende den elektroniske faktura.

Det er meget nemmere end at scanne en papirfaktura til pdf og sende den som e-mail. Vi sparer også porto og kuverter, portoen er jo steget så meget.”

Rigtig god hjælp fra InterConnect

”Vi får rigtig god hjælp af InterConnect, ” siger Eva Johansen. ”I er altid hurtige til at vende tilbage, og det er rigtigt positivt, at man altid kan få fat i jer. Når man sidder midt i et problem, vil man gerne have det løst her og nu. InterConnect har kompetencerne og kan løse problemerne.”

Dansk El & Teknik A/S

  • beskæftiger ca. 35 medarbejdere, fordelt på tre afdelinger i Odense, Galten og Roskilde.
  • er total-leverandør inden for alle former for elinstallationer, herunder belysning, nybyggeri, renovering, videoovervågning, netværk m.m.
  • har 24-timers vagtordning over hele landet.


Download kundecase
(pdf)