Kundecase: Beauty Center Cosmetics bruger Quiink ScanNet


Henriette Frank fra Beauty Center Cosmetics fik en integration mellem webshoppen og C5: ”Det er en win-win situation, og vi er supergodt tilfredse”

”Beauty Center Cosmetics i Vejle sælger kosmetik og hudpleje m.m. til frisører, kosmetologer og skoler via en webshop. Henriette Frank og hendes kollega Charlotte Risum ville meget gerne have integreret webshoppen til deres C5. Derfor kontaktede de Christian Juhl Petersen fra InterConnect, der installerede Quiink ScanNet på deres system.

Super nemt

”Nu kan jeg importere alle nye varenumre fra C5 til webshoppen,” beretter Henriette Frank. ”Hvis jeg ændrer priserne i C5, kan jeg importere og opdatere alle nye varenumre fra C5 til webshoppen.

De varenumre, der ikke allerede er oprettet i webshoppen, lægges i en mappe, så jeg kan bestemme, hvor de skal ligge henne, og om de skal oprettes i webshoppen. Det er super nemt, at jeg ikke kan ændre priserne begge steder.”

Sparer tid og minimerer fejl

Med Quiink ScanNet kan Henriette Frank også importere alle ordrer fra webshoppen ind i C5, dvs. de skal ikke tastes i C5. ”Jeg kan vælge mellem at tage tage alle nye ordrer eller en ordre ad gangen,” fortæller hun.

”Når kundenumre og varenumre er oprettet rigtigt, skal jeg bare trykke på ”fakturer” i C5. Det sparer tid og minimerer fejl, for jeg opdager straks, hvis kunden ikke er oprettet rigtigt. Hvis en kunde ikke er oprettet, bliver den automatisk oprettet i C5, når ordren bliver indlæst. Det er en win-win situation, og vi er supergodt tilfredse.”

Tilfredse fra starten af

”Vi har været tilfredse med Christian Juhl Petersen fra starten af,” siger Henriette Frank. ”Hvis der er spørgsmål, ringer han hurtigt tilbage. Hvis han ikke lige har en løsning, kommer han hurtigt med en, og han forklarer, hvordan tingene hænger sammen. Jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst. Jeg kan kun anbefale Christian Juhl Petersen og InterConnect.”

Beauty Center


Download kundecase (pdf)