Kundecase: Opgradering af Microsoft C5 hos KECON


Henriette Hansen er glad for sin nye C5 og den gode service i InterConnect

Henriette Hansen har fået en ny C5 med masser af muligheder

”Da vi fik installeret Quiink In til elektronisk fakturaindlæsning, var samarbejdet med Christian Juhl Petersen fra InterConnect så godt, at vi valgte Christian til at installere vores nye C5,” fortæller Henriette H. Hansen, der er bogholderiassistent hos KECON i Skælskør. ”Det var en opgradering fra en gammel C5 2.10 til C5 2010.”

Godt samarbejde med InterConnect

”Samarbejdet med InterConnect har fungeret fint, vi har har fået hjælp, når vi skulle have hjælp, og vi har fået den viden, vi havde brug for,” siger Henriette. ”Christian og Uffe Bundgaard har guidet os helt fint igennem,” tilføjer hun. ”De har suppleret hinanden godt, for de har forskellige kompetencer, og der er hele tiden en, der kan svare på spørgsmål.”

Positiv oplevelse af den nye C5

”Min oplevelse af den nye C5 2010 har kun været positiv, efterhånden som jeg har lært den at kende, ” siger Henriette. ”Den kan en hel masse, som den gamle ikke kunne, og det er noget, vi skal lære med tiden.”

”InterConnect har bl.a. mange lavet gode forbedringer med projektmodulet, elektronisk tidsregistrering, integration til vores hjemmeside samt opstramning til C5 rapportering og især Excel med pivottabeller,” tilføjer hun.

Slut med fakturaer på papir

”Christian har tilpasset Quiink In fra den gamle C5 version til den nye, der er kun sket meget få tilpasninger, og jeg har fået det, som jeg vil have det,” fortæller Henriette.

”Fra den 1. januar 2011 modtager vi ikke længere fakturaer på brev, så skal alt være elektronisk i pdf eller xml format. Det har vores kunder modtaget godt, og vi har fået en arbejdsproces mindre.”



Download kundecase (pdf)